-Cennetkusuannesi- uffff dün vuruldum tüp bebekti aşılamaya döndü 1 yunurta büyüdüğü için perşembe aşılama yapılcak
uffff Hly_ygt herhangi bir sorun var miydi? sizde veya esinizde.. ne zaman kan vermeyi planliyorsunuz beklenen regl tarihi nedir? birde ilk defa mi yaptiniz ovitrelleyi😂
Hly_ygt uffff canım eşimde bende bakıldık hiçbir sorun yok ama gebelik olmadı . 30 Ekim beklenen adet tarihim. 28 Ekime randevu aldım doktor 2 hafta sonra gel bakalım gebelik varsa progestan başlayalım dedi
busrax_ uffff hiç bir sorun yok geçen sene 2 kere gebe kaldım biri boş diğeri kalp durmasından kürtaj oldum. 9 ay oldu hala gebe kalamadım
lagerthaaa Kızlar merhaba çok acil ovitrelle iğnesi bulmam gerekiyor. Bildiğiniz bir eczane var mı şehir fark etmez🥹
lagerthaaa dilan128_ eczanelerde var dediler ama hepsinin kotası var ve bulmak çok zor hemen tükeniyor en sonunda Konya’dan buldum.
Hilaysn dilan128_ regl belirtileriyle aynı 🥹sadece arada akıntım oluyor o kadar. O da çok değil iki günde bir falan