Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Beta normal mi bakar mısınız
Destina21
Değerin kötü değil normal
Tuselizya
Destina21
7. Haftaya göre normal mi dersiniz
Destina21
Tuselizya
evet benimde bu değerlerdeydi yaklaşık inşallah sağlıkla ilerler
SeLyy
Ben 4+2 de 1550 di keseyi de görmüştüm canım
Tuselizya
SeLyy
büyük ihtimal bir yanlışlık var ya benimkisinde
Aylinannesi
Tuselizya
canım nerelerdesin iyimisin bebek nasıl ??
« Önceki Sayfa