Tuselizya canim çünkü bak doktora ben gittiğimde 100 di doktor kese falan görmedi iki gün sonra gittim doktor keseyi gördü ve bebek saha 4+3 günlüktü yanı baya yüksek olması lazım neyse sağlıklı olsun da ama yedi haftalık bebek için neden doktor beta baktı