Eres26 caaansu haftaya cumaya kadar 2500 u geçer o zaman da normal sınırlar içinde kalır hersey güzel ilerler insallah
ipek-15 caaansu benimde 37 de başlayacak doğumum 29 ekime geliyor ama açılmam ve sancım yoksa doktorum sezeryan yapacak. Bende çok korkuyorum napcam bilmiyorum küçük diye gelsin istemiyorum ama sağlığım elvermiyor daha fazla aynı bedende kalmaya.
Emiromer 38 olduk bugün dünden beri adet ağrısı gibi ağrılarım var kasilmalarim var bebek hareketleri canımı yakıyor dünden beri ama napsam bilemedim yarın kontrolüm var
zuleyhaserdar caaansu suni sancı hiç iyi değil kendi sancısı olması en iyisi ben yaşadım kötüydü ama umarım sizde kolay olur
Hazalert caaansu ben 37.haftada mecburi suni ile doğum yaptım korkmayın kiminin zor kiminin kolay oluyor kendinizi rahat bırakın doğru nefes almaya çalışın Allah’a emanetiz
Gullu1094 caaansu suni sancı zor bsy bende verdiler ama korkma benimde acilmam olmadığı için vermişlerdi sen başka doktra daha git o doktr belki yanlışsa gormua olabilir tek doktrla kalma
Gullu1094 caaansu sbha karşı saat 4 gibi vermişlerdi suni sanciyi akşama doğru doğurdum 5 gibi doğum oldu hal beri acilmam olmamıştı tabi bunyeden bünyeye değişiyor