Emanetimi_bekliyorum eczanelerin çoğu iğne yapmıyor, ben annemin ordaki eczanede vurduruyorum ama yıllardır orda olan bi eczacı abla var çocukluğumdan beri vurur 😂 eczaneden alıp sağlık ocağında vurdurabiliyorsunuz. Hap bende çok ara leke yaptı aylık iğne ilk 2-3 ay alışana kadar regli erken getiriyor ama sonra tık tık tık regl devam ediyor. Bir de çok ağrılı kanamalı geçer reglim normalde yatak çarşaf batar iğneye başladı mı daha ağrısız normal kanamalo geçiririm memnunum aslında ondan da implant daha kolay gib duruyor şu an eğer vücuduma uygunsa