Emanetimi_bekliyorum Kızlar nasıl korunuyorsunuz? İlk çocugum 2 yaşında dogumuma da 10 gün var eşim. 3. De istiyorum diye beni sinir ediyor çok yıprandım elhamdülillah var çocugumuz nasıl korunabilirim
badeki Emanetimi_bekliyorum bende üçüncüyü dogurucam hayırlısı ile doğsun bende en iyi korunma yöntemlerini araştırıyorum gerçekten maddi anlamda hiç sıkıntı yok yeterki korusun şu kol implantı kafamı kurcalıyor acaba yapan var mı
Havin49_ Emanetimi_bekliyorum yani şöyle üçüncüyü yapacaksan spiral artık istemiyorsan tüp bağlatma ben çünkü prezervatif ile hamile kaldım asla koruyuculığu 100 de yüz değil
ylnydgd Emanetimi_bekliyorum ben özele gidiyorum ama devlette de vardır illa ki ödemesini yapınca sormak gerekir
Emanetimi_bekliyorum Benimennembirmelek spiral taktırıp hamile kalan çok duydum açıkcası güven vermiyor kayma vb.
Aleynaa8 Benimennembirmelek kullanılan ürünle ilgili olacağını düşünüyorum ya da doktorunuz tam anlamıyla yerleştirememiştir. genelde hormonlu olanlar daha iyi oluyor
ylnydgd [silindi] benim daha 23 haftalık vaktim var ama bunu düşünüyorum ben de. Hap önerilmiyor çünkü ilk 6 ay risk alamam
Havin49_ Emanetimi_bekliyorum hapşar iyi ama gününü kaçırmaman lazım gününü kaçırdığın gibi gebe kalan çok kadın var malesef
Havin49_ Emanetimi_bekliyorum benim. Eltimde var 6 senedir takmış gayet memnun adeti de düzenli sadece bi tık kanaması fazla oluyor
ylnydgd Emanetimi_bekliyorum ben hep hapla korundum bi sorun olmadı ama doğumdan sonra ilk 6 ay hap önermiyorlar