biriciginannesi ilk ikisi sezaryen araları az kalp kapakçıklarımda yetmezlik var kızımda ciğerlerim su toplamıştı nabzim çok yükseliyor gebeliğin ilerleyen aylarında oğlumda böyle sorunlar yaşamamıştım ağrım sancım olmuştu onda da biri 36 biri 32 haftalık doğdu erken doğum riski de var bugün doktora gittiğimde konuşmaya çalıştım sordum dedim erken doğum riskim var evet ama düşük yapma riski var mı yada benim can sağlığım riske girer mi diye bana şey diyor burdan çıktıktan sonra herşey olabilir ben sana onu mu sordum yani onu bende tahmin edebiliyorum