biriciginannesi Nasılsınız kızlar nasıl gidiyor hamilelik hastahaneye gittiniz mi kaç haftalıken kalp atışını duyduğunuz 5+0 bugün daha hiç doktora gitmedim kalp atışını duyayım diye biraz bekledim
sakarbirhanim biriciginannesi bende 5+2’deyim. Henüz gitmedim doktora, 7-8 haftalık olmasını bekliyorum. Erkenden gidince kalp atışı vs duyulmuyor boş yere kendimi strese sokmayayım dedim
zuzubayram biriciginannesi bu gün kalp atışna baktı Dokror ben duyamadım tabi devlete gittim ve onun üzüntüsündeyim şu an 😔 çok şükür bir sıkıntı yok dedi 7 haftalık olduk bizde . Mide bulantısı çok var ağrı yanma çok var
TKumsall biriciginannesi son adet tarihine göre 5+4 ama aslında 25 günlük gebeyim kese oluşmuş bebek henüz yok 10 gün sonra tekrar çağırdılar
pinarersu biriciginannesi 5+3 deyim. 2 kere gittim doktora ben erken gebelik testi ile öğrendim. Daha reglim bile gecikmemisti. İlk gittigimde kan verdim 38 çıktı bir hafta sonra detaylı herseyime bakmak için 9 tüp kan verdim beta 500 e çıkmış. Cuma günü kontrolüm var o gün bakcak ultrasondan. Heyecanla bekliyoruz. :))
ayyserella ebru1095 erken bence, ben 4+1 de keseyim gördüm 21 ekimde. bekledim 7 kasımda da 7+1 ken bebek ve kalp atışını gördük.
mutlu04 sakarbirhanim kesinlikle ben dün gittim sat 4 Eylül 6+4 haftalık Dr kalp atışını duymadi ritim var dedi daha küçük olduğu için haftaya duyarız dedi şimdi kafamda kurup haftayı bekliyorum inşallah duyariz
biriciginannesi pinarersu yaa hayırlı sonuçlar olsun inşallah bebişide görürsün kalp atışında duyarsın inşallah
aslioran pinarersu Kızlar geçen perşembe doktora gittim ilk defa ultrasona göre 5+0 dedi sadece kese vardı bir hafta sonra perşembe 6+0da tekrar çağırdı sizce bebek ve kalp atışını görebilir miyim? Siz gördünüz mü ve ultrason görüntünüz nasıldı?
biriciginannesi Belirti olarka migde bulantısı var bide aşırı uyku varrr sanki günlerce uyumamış gibi uyku basıyor