Sonyaazz benim bir arkadaşım hemen hemen sizinle aynı , son adet tarihi 14 Eylül ve kanama ve sancısı oldu. Acile gittiler beta hcg 6 küsürlü çıkmış. Gebelik var yarın hastaneye görünün demişler. Çok korktu. Yarın da ilk kez doğum doktoruna görünecek . Böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba.