Benim de üçüncü gebeliğim çok çaresiz ve çıkmazdayım çoooook isteyerek hamile kaldım pazartesi özel bi hastaneden randevu aldım ve gittim sata göre 1 eylül son adet yani şu anda 7.2 haftalık gebeyim ama ultrasona göre 6.3 hamilelik gözüktü ve doktor baktı kontrol etti kalbi atmıyor ölü bebek dedi o oda başıma yıkıldı adeta perşembe günü hemen gel kürtaj yapalım dedi başka doktora gittim 1 hafta bekle dedi şimdi bi umutla minik mucizemin kalp atışını duymayı bekliyorum bi çare şekilde dolanıyorum öğlece