aysglatmc Amin inşallah sizinde sağlıkla ilerler ve kavuşursunuz. Eğer devlet hastanesinde takip edilmeyi düşünüyorsanız ultrasonlar biraz eski olabiliyor o yüzden 2 hafta sonra kese bebek görünebilir ama siz yine de kan verip betayı takip ettikten sonra gidip detaylı kan testlerini yaptırın doktora gitmek için beklemeyin.