aysglatmc hayrlı olsun benimde ilk hamilelikte tam regli günümün sabahı test yapmıştım silik çıkmıştı gün içinde hem regl olcak gibi kasıklarımda ağrı olmuştu ha geldi ha gelcek diye bekliyordum iş çıkışı doktora gidip kan verdim devlet hastanesinde cuma günüydü pazartesi çıkar sonuç dediler. Arkadaşlarım sabırsızdı özele git ver dediler gidip orda verdim sonuç 2 saate çıkar dediler gelemem bi daha öğrenmeye mesajla falan gönderebiliyor musunuz dedim mail atarız dediler 1 saat geçmeden mail geldi hamileymişim doğdu şükür şimdi ikinciye hamileyim ama onda hiç böyle belirtilerim olmadı.