SuEr_Tu1512 prensesannesi611 Kavuştuk çok şükürrr🤲 Birazcık solunumu hızlıymış o yüzden küvezde gözlem altında tutuyorlar ama yanına gidip emzirip ilgilenebiliyorum🙁 İnşallah oğluşum tez vakitte toplar da kucağıma gelir🙏🥰
SuEr_Tu1512 Eres26 Çok şükür solunumu düzelmiş ama kilo kaybımız varmış, bugünde yanına gidip bol bol emziricem yarın tekrar bakcaklar🙁🤷♀️