demirrleydi_
Eres26 Çok şükür iyi olmaya çalışıyorum, ağrım çok… Bebişin de anne karnından çıkınca solunumu hızlıymış onu gözetim altına aldılar, doğduktan sonraki haline göre gayet iyiymiş şuan, gidip göremedim daha, sütümü sağmaya çalışıyorum. İnşallah yarın onu da sağ salim kucaklarım 🙏