Mrszeyna ppmerlina yani ben bile hağla kendime kesin hamile Goldgirl ve ben bile 4+4 hesaplamaya göre
nurssmom Goldgirl tam postunuza bakıyordum bence sağlıklıdır diye düşünürken bunu paylaştığınızı gördüm hayırlı uuğurlu olsun inşallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🫶
Cekonomiiisstt Goldgirl tebrik ediyorum çok sevindim adınıza takibe devam edin 1-2 defa daha düzenli artışı görelim 🙏🙂Sağlıkla gelsin bebişiniz 🌸🤍🐣