melikepolat05 Bu 3. Gebeliğim ilk ikisinde erik ve turşu aşermiştim bunda sürekli kan şekerim düşük ondan mı bilmiyorum hep tatlı çekiyo canm birde böyle acılı baharatlı soslu şeyler çok aşeriyorum ilk zamanlar hep kıymalı börek aşeriyordum köri soslu noodle aşeriyordum şu an tatlı isteğiyle devam ediyorum 22 haftalığız bakalm inşallah çok kilo almadan kolaylıkla sağlıkla doğururum 😂