@“dedimolabilirrr”
dedimolabilirrr

Magneti yaptırdım evet bana da saçma geliyordu tasarımı kendimiz yaptık hoşuma gitti zaten aşırı yaptırmadım yakın olanlara vereceğim
Kolonya şişesini boş aldık içine mavi kolonya koyduk etiketini yine kendimiz tasarladık bastırdık
Çikolatayı kendi tasarımımızı iletereknetten sipariş verdik
Kutuyu asetatı jut ipi ve içindeki kirpinti kağıdı kendimiz aldık
Bu şekilde hepsini bir araya getirip kutu yaptık