Rabiul kuzey ismi çok hoşuma gidiyor benim de ama eşim istememisti 🥲 biz isimde çok zorlandık ya. Ege veya Efe istiyordum abimler efe koydu 😄 eşim de görkem veya egemen dedi bende görkemi beğendim. Sonra görkem kız ismi dediler kızılcık şerbetinden dolayı 🤦🏻♀️ Ege de ekledik yanına 😄😄