52 ay dermişim 😂 4 yaş 4 ay olacak ben çok ideal olduğunu düşünüyorum kızım söyleneni anlıyor tuvalet yemek uyku işini kendi halledebiliyor bir şey yaptı oynadı etti topluyor falan bu konuda kıskançlık durumu içinde elimden gelenin en fazlasını yaparsam kardeş durumunu kolay içselleştirecek gibi duruyor şimdiden heyecanla bekliyor en az 3 yaş olmalı diye düşünüyorum en azından maddi durum el verdiğinde kreşe vs verilebilir hem ilk çocuk sosyalleşir hem anne rahat eder kendine vakit ayırır hem de ikinci çocukla daha fazla ilgilenilebilir