Kızlar ilk gebeliğim bugün itibarıyla 16+1 im birkaç gündür minik baloncuk patlaması gibi karnımda hisler oluyor özellikle uzandığım zaman ara ara tabiki. Bebek hareketleri olma ihtimali var mı :) bu kadar erken hissedebilir miyim acaba yoksa bagırsak hareketi midir🥰