_nejla_ merhaba ben 3 kere yaşadım. Bildiğin kan aktı. İlkinde 6 haftalıktım. Hem doktora gittik. Kalp atışını duyduk ama düşük tehliken var . Kanama alanı mevcut dedi 15 ml. İlaç verdi . İğne vurdu. Sonra bir daha geldi 9. Haftada o zaman 9 ml e düşmüştü. O zaman doktor pıhtılı ve tam kan rengi gelmedikçe korkma içinde ki o kanı dışarı atıyor diye düşün dedi. Sonra bir doktorun videosunu izledim, doktor kanama alanından korkmayın, vücutta hiçbir şey ziyan olmaz o bütün vitaminleri alacak zararlı olan kani dışarı atacak demişti diğer doktor gibi. Sonra bir daha geldi. Bu sefer gitmedim. 15 haftalık iken gittiğimde de kanamı alanım gitmişti. İlişkiye girmeyin yeterli. Dinlenin. Ve korkmayın.