_nejla_ ilk leke 5. Haftada geldi kahverengisi geldi önce yerleşme lekelenmesi diye düşündüm ama bir iki saat sonra pıhtı gibi gelince acile gittim sorun yok dediler progestan başlattılar ağızdan ve vajinadan karışık aldım bi ay boyunca. 9. Haftada tekrar aynı şekilde az leke gelmişti onda da kadın doğum acile gittim yine sorun yok dediler.
Ama nolur nolmaz leke gelince acile gitmekte fayda var kalp dinleniyor, kese etrafında kanama var mı bakılıyor. Şu an 13. Haftadayım