Sadece oturma odasında kullanmak içn 2 3 yıl dayanıklı bişi almanıza gerek yok bebek oturma odasında en fazla 1 yıl yatar odasına gece yattığı beşiğe alıştırmanız daha doğru olur. Kısa süre için de bu kadar pahalı bişi almayın derim ben internette uygun fiyatlı ürünlerden bakın benim kızım 1 yaşına gircek az kaldı ben tahta beşik almıştım doğduğu zamanlar 1 2 ay kadar yattı sonra emerek uyuduğu için hep benimle uyudu yatakta 7 aydan sonra da yerde sünger yatakta emzirip uyutup kendi yatağıma çıktım 3 ay kadar da öyle uyudu şimdi beşiğini kurduk tekrar ona alıştırdım gece boyu onda yatıyo emzirmeyi de bıraktım ayakucumuzda beşik bazen mızırdanıyo gece ağlıyo bir iki sallıyorum beşiği geri alıyo uykuya