prenses34_ Merhaba kızlar 25 haftaya girmiş bukunmaktayım 🤰🥰ve sizlerin fikirlerine ihtiyacım var sizce bu yataklardan hangisi kullanışlı🤔 yada varmı uygun fiyatlı önerebileceğiniz yatak kullanıp memnun kaldığınız ve kullanışlı olan 🌸
Zelis_ozdrgn prenses34_ ben hoffie aldım çok güzel ve öneri üstüne aldım aşırı sağlam duruyo kurdum da hemde çok uygun erkek mi bebiş
esmaa535353 prenses34_ Elele markası annene yanıda oluyor diğerleri olmuyor sanırım bende trendyoldan holmer marka bitane aldım çokta güzel geldi 4200 civarı biseydi yatagida içindeydi bide cibinlik vardı yan tarafta organizeri var birde yandan fermuarlı anne yani olanlardan tavsiye ederim
prenses34_ Zelis_ozdrgn evet onuda inceledim biraz ama bunların yanında pek içime sinmedi gibi 🙈 evet 3.erkek bebişim 😅
Zelis_ozdrgn prenses34_ erkekse tamam yanda mavi ayıcık çok hoşuma gitti uygun ve gayet güzel fazla para vermedim onu aldım geri kalanla başka şeyler almak daha mantıklı geldi bana etrafımda çok kullanan var çok güzel
prenses34_ Zelis_ozdrgn evet gördüm o detayı yinede aklımda bulunsun teşekkür ederim tavsiyen için 🥰 aslında bnde aynı senin gibi düşünüyorum fazla para vermeden uygun fiyatlı ama aynı zamanda 2-3 yaşına kadar kullanabileceğim yatak olsun istiyorum daha önce kullanmadım park yatak iki oğlumda da mobilya kullandım 😊
cutebabymomm Ben Elele markasindan almayı düşünüyorum ablam ondan kullandı yegenim 4 yaşına girecek ocakta hâlâ onda yatıyor 😃😃 arada ablam da yatiyormuş çok sağlam kullanışlı diyor
prenses34_ cutebabymomm maşallah Allah bağışlasın öncelikle 🥰 valla çok iyiymiş 😂 tam bnm aradığım yatak modeli bnde kullanışlı olsun istiyorum 2-3 sene hatta 4 de olabilir 🤭
greybrde cutebabymomm ablanız fazla abartmış 4 yaşında bir çocuğun beşikte ne işi var çocuk yani bebekte değil artık 🤣 şahsen ben 1.5 yaşında oğluma yatak alıp odasını ayırdım
Zelis_ozdrgn prenses34_ bana tavslye edenler hala kullanıyor canım 3 4 senedir bişi olmaz yani bende aldım ilk bebeğim ama ben park yatak dışında beşik olsun elektrikli ana kucağı reflü yatağı baby nest filan aldım diye anne yanı park yatağa pek yüklenmedimm
prenses34_ Havin49_ ilk oğlumda marangoza mobilya beşik yaptırmıştım baya kullandım daha sonra ikinci oğlumda da kullandım ama oğluşlar büyünce sağolsun sağlam bir yanını bırakmadılar 😅 şimdi yatak odamıza bi arkadaşımız sağolsun mobilya beşik gönderdi ama kız bebiş beşiği 🙈çocuğuna oda yaptiği için park yatağı da oturma odasına kullanmacam 😂
prenses34_ esmaa535353 tavsiyen için teşekkür ederim cnm 🥰 evet biraz inceledim bende bazısı olmuyor ama bnm için olmasa da olur o özelliği çünkü oturma odasında kullancam ztn yatağım var ama cibinlik ve alt değiştirme özellikli olsun istiyorum sadece ve kullanışlı olsun aynı zamanda 😊
prenses34_ Zelis_ozdrgn tamam cnm bizimde beşik var yatak odama kurucaz park yatağı oturma odasına kullanmacam elektirikli almadım düşünmüyorum onun yerine normal taşıma puseti aldım reflü yatağı ve baby nest setini bende aldım onlarda var 😊 🌸
esmaa535353 prenses34_ fiyat olarakta aynilar olmuşken olede olabilir evet kullanışlı olması önemli bencede sağlıkla doğum yapalım inşallah☺️