sdkaaa yapmayacağım ama iki üç gündür regl olacakmış gibi sancılarım var ve sarı akıntı başladı acaba enfeksiyon mu yoksa bi ihtimal mi aklım karıştı bugün yarın olurum diye tahmin ediyorum. Test yapmamak için zor tutuyorum kendimi büyük ihtimalle adet olacağım o yüzden yapmamakta direniyorum. Sen yapacak mısın canım hiç belirti var mı