eminemirr nilosko_ bat24 test yaptım ikinci silikte olsa var sabah kan verdim çıkmamış yarın sabah tekrar arayıp soracağım
havva_5 nilosko_ ben geçmeyince yapmayacağım demiştim ama dayanamadım bugün sabah yaptım kaset test vardı elimde erken gebelik yoktu malesef sonuç negatif. 😑 Eğer gecikme olursa tekrar yapacağım.
momonazo eminemirr sonucunuz çıkmış mı acaba? Benim de bat 23 daha cesaret edemedim test yapmaya siz umut olursunuz inşalah
eminemirr nilosko_ laboquıck ile yaptım toplu almıştım 5-6 test yaptım hepsinde hemen hemen silik çizgi çıktı
eminemirr momonazo e nabıza düşmemiş sağlık ocağını aradım çıkınca biz ararız dediler başıma ağrılar girdi bekliyorum hala :( tekrar test yaptım evde ikinci çizgi silik değil artık pembe olarak direk belirdi
eminemirr momonazo belirtim sürekli başım dönüyor biraz stres yaptım ona bağlıyorum ara ara kasıklarımda batma hissediyorum adet olacakmış gibi 1,5 gün oldu hala sonuç yok :(
sdkaaa Allahneverdiysee benimde beklenen adet tarihim aynı dün test yaptım negatif kasiklarimda sızı var sadece tekrar test yapacak mısınız
momonazo eminemirr Maşallah Allah analı babalı büyütsün şimdiden 🥰 Dua edin Allah iyi anne babalık yapabilecek herkese nasip etsin 🥰