Okumayageldim xyzxyz merhaba ben de 27 Ekim 21:30 da iğneyi yaptım bu gün 9. Gün hastanede çalıştığım için doktorum bhcg baktı sonuç 1.16 idi sizce nasıl ?
Lovebaby27 Okumayageldim evet negatif demek ama eğer hamileysen iğne etkisi geçer betan sıfırlanır sonradan artışa geçer en net sonucu 12 gün ve sonrası alırsın
xyzxyz Okumayageldim şuan belli olmaz. Benimki 8. Gün 0.442 negatif çıktı. 14. Gün pozitif çıktı. Doktorum haftaya yap dedi kan tahlilini. Ben başka sebeble yapmıştım 8. Gün. Henüz yok demek için çok erken. Zaten 6-12 günleri arasında tutunma oluyor.
xyzxyz Okumayageldim inşallah kuzum. Hergün test yapma. 14. Gün git kan ver. Hatta istersen adet olmayı bekle. Adet olamazsan ertesi gün git yap. Fazla ds kafaya takma. Bebek beklenmediğin zaman gelir.bunu unutma.