Bende 17 Ekim saat 11 de çatlatma iğnesi oldum. İki gündür aşı şişkinliğim var durduğum yerde basküle çıkınca 1 1.5 kilo fazlam çıktı. Bişey yemediğim halde. Bugünde çok aşırı idrara çıkıyorum yarım saate bir. Biliyorum çok erken ümitlenmek istemiyorum ama yinede bu şekilde olup hamile olan varmı