beyzzsenturkkk ErsBegAs 40ı çıkınca esimle biz bundan bi tane daha yaparız demiştik 3 yasında su an ben 9 haftalık hamileyim erkek olursa Alparslan kız olursa Lidya koyacağız😂
Sarpatesinannesi ErsBegAs ben yandım sen yanma canım oğlumun adı sarp ateş içimizden geçiyor şimdi yine hamileyim babası isim bakıyor yine pars demir vs biseyler geveliyor dedim sakınnnnn 😂
ErsBegAs Sarpatesinannesi Oğlum Aslan Pars ve bence isimler çok etkilemiyor yaa 🥹 maşAllah diyeyim de 🤣
Baklavaseverim ErsBegAs Ben de erkek ismi belirledim taa hamileyken 10 yıl sonrası için ama kız olursa hiç düşünmedim iyi aklıma soktun 🤣🤣
Nsrin ErsBegAs 2.cocugumu kocam doguracaksa bende başlayayım isim aramaya 😁 ama doğum hikayem maalesef çok berbat geçtiği için doğum deyince korku geliyor ve travma gibi kaldı bende 2.cocugu kaç sene sonra yaparım bilemiyorum bebişim henüz 23 günlük daha🥹
Mavili1480 ErsBegAs İki erkek anasıyım 4 yaş araları olduğu halde çok zor çok birdaha mı asla tövbe 😂