ErsBegAs 2 aylık bebem varken 2. Erkek olursa ne isim koyarız onu konuşuyoruz 🤣 Sizde de böyle mi.. Bende bir bebe yapma isteği var aşırı siz hamişleri görünce 🤣 Oğlumun ismi Aslan Pars ☺️ İkinci olursa Ateş koyarız dedik ahahahah evde kaos 🤣🤣🤣
myangelson ErsBegAs tövbe kız daha bismillah 😄 oğlum 8 aylık olacak neredeyse daha hamile kalırsam ismini ne koyarız diye konu düşünmedim bile 😄 hamilelik diyince istenmeyen tüylerim diken diken oluyor 😂😂😂😂
azra01 ErsBegAs 🤣🤣 o bizdede vardi şuan 2. Ye hamileyim daha cinsiyeti belli degil kiz olursa ne isim koyacaz erkek olursa ne koyacaz onu düşünüyorum 🤣
Deletedmom_7156 ErsBegAs kız bebeğin daha kücük acele etme 😅 Allah hayırlısını versin inşallah zamanla
penbe_karisi 😁😁ben şuan hamileyim öyle düşünüyorum bacım😁🤣😁🤣😁🤣😁🤣tabiı doğumdan sonra bu düşüncem kaybolmazsaaa şimdilik düşünüyorum 🤣🤣🤣🤣
ErsBegAs Uyarfatma 🤣 gördüm evet istiyorum cjdjdj 🤣 Anaokulunda öğretmen olunca teki kesmedi beni hahahah
tahamommy ErsBegAs bizim de 27 günlük jsjeje hamile kalmaya hiç niyetim yok ama 2. İçin İsim bende düşündüm 🤣 bide nedense ilki erkek olunca ikinci de erkek olcakmış gibi hep erkek isimleri geliyor
[silindi] ErsBegAs benim daha yok bile 2. Ye isim bulmaya çalışıyoruz hdhhh😂😂😂 Yazık bize 1i görememişken bjfjfuf
ErsBegAs [silindi] 🤣🤣 ben de 3 ve 4ü buldum jdjdjdjdj 2. Erkek olursa Ateş Kız olursa Eftalya diğeri de kız olursa Narya 🤣 böyle böyle 10a kadar giderm ben
ikiprensesannesi___ ErsBegAs bende daha 6 haftalıkken eşime diyordum kız olursa bu erkek olursa bu diye şimdi!25 haftalık oldu kimseden ses çikmiyor 😅😂
Biyiklikedi ErsBegAs Haha 3 yaşındaki kızmın ismi Gülce. 38 haftalık 2.kızıma hamileyim. Ablası Zeynep dedi ilk ismine ve eşim daha 2.isme karar veremedi. Durumlar o kadar vahim 😅 gerçi olası bir erkek bebekte ismi hazır.
kurkmantosuzmadonna ErsBegAs ay ben değil ama eşim böyle 😂 geçenlerde tam da oğlumun beni uyutmadığı aşırı yorduğu bir günde inşallah bir de kızımız olur kız çocukları babaya daha düşkün oluyor dedi. Öyle bir bakış attım ki tamam sustum dedi sjsjsjsj