sananegerekvar İki tane var şuan bizim için ideali üç tane yeter bence . Ha kocam doguraclsa daha çoğuna bakabilirim 😂😂
[silindi] sananegerekvar 😂 bende hep eşime diyorum bak tıp gelişmiş ilerde erkekler bile hamile kalır Biraz daha bekleyelim belki sen bana 3 4 tane bi anda doğurursun 😂😂😂
sananegerekvar akyuzz neyse ne ya kaç çocuk yapilacaginada kimse karisamaz ağzını acamaz . Bakacak kendi dogursun tekrar
anneoluyorummm103 [silindi] 3-4-5 bile isterdim ama daha 1 tanesini doğurana kadar yüz problemle karşılaştım o yüzden 2 maks 3 iyi gibi 😂
[silindi] deletedmom43191 bence de ideal sınır 😂😂 Ama mesela 2 erkek 1 kız olsa şimdi de deriz kj kızımızin kız kardeşi olsun 😂 otomatik 4.ye yol açılır
GirlandBoy_Mom [silindi] sağol canım Rabbim sanada nasip etsin en yakın zamanda hayırlısıyla inşallah 🤲🏻🌸
[silindi] @Deletedmom_7156 İyi bi insana denk gelirmi o da büyük dert gerçekten herşey başı değil sonuda önemli katılıyorum sana ayrıca
Deletedmom_7156 [silindi] Allah çocuklarımızın karşına Allah korkusu olan iyi vicdanlı insanlar çıkarsın inşallah
demirrleydi_ [silindi] evet 😂 bugün kontrol vardı doktor cuma gel seni doğuma alırım ya da yatışını yapar hafta sonuna bırakırım dedi yani hayırlısıyla bir hafta olmadan doğuruyorum galiba 😂😂😂
Havin49_ [silindi] bence kim ne kadar istiyorsa 😀😀 15 aylık oğlum var 5 aylık ikiz onlarda erkek napim şimdi kız için bi tane daha yapmam mi😀😀😀
sananegerekvar [silindi] 😂😂dimi hamilelik doğum çok zor Olana bı şekilde bakılıyor da 😂😂😬😬 bide daha küçükken bı daha isterim Diyolar falan kendileri bı mideleri agrsia akilalri çıkar biz 9 ay surunugoruz 😬