Deletedmom_7156 [silindi] bence 2 herkes sonuçta kendi şartlarına uygun ve gelecek verebilecek olması lazım o çocuklara ondan dolayı bu benim düşüncem 2 ideal bizim için
[silindi] Deletedmom_7156 Gerçekten herkes kendi duruma göre bakmalı Bezi maması okulu hastanesi kıyafeti hepsi ayrı dert
GirlandBoy_Mom [silindi] fazla çocuk yapıp iyi şartlar sunmadıktan sonra o çocuklara iyi bi gelecek sunamadıktan sonra gerek yok sadece ekonomik değil tabiki o enerji sabır da olması gerek bi kızım bi oğlum var Rabbim onlara ömür versin allahım olmayana versin🤲🏻
Deletedmom_7156 [silindi] belli bi zamana kadar yanında ama hep öyle kalmıyor ondan dolayı ileriyide iyi düşünmek lazım terbiyeli Ahlaklı çocuk yetiştirmek bu zamanda zor el kadar çocuklar ne halde dışarda görüyoruz
Meral_63 GirlandBoy_Mom Rabbim bana da her iki meyveden tatmayi nasip etsin inşallah 🥹 bi kızım olacak Allah’ın izniyle 🧿
demirrleydi_ [silindi] bu hafta ikinciyi doğurucam bence şuan 2 ama önümüzdeki yıllarda 3 te olabilir 😂😂😂
akyuzz [silindi] biz kari koca 2 çocuk taraftarıyız yetebilmek adına fakat kayinvalidemler kabul etmiyor en az 5 olacakmış