Mrvmrv78 kilosu iyiyse gayet iyi bence 38 canım, ilk doğumum 38+3te oldu sezaryen, 2.de inşallah 38+4te olacak. Bebek için ideal zamanlar bunlarr ama sorup 39uda bekleyebilirsin tabii neden olmasın 1hafta 1haftadıır, şahsen 1gün fazla bekleyecek tahammülüm kalmadı çok ağırlaştım 😂