GULLMOMMY Anneyim6 allah yardımcın olsun ifazla kalmamış inşallah bundan sonra güzel geçer dinlenirsin
Hilalarzu GULLMOMMY gece gündüz bebek çok hareketli henüz.şişlik ödem tarzı bi şikayetim yok ama vajen bölgesinde ağrı hissi çok özelliklr yatarken yürürken ya da hareket halindeyken daha rahatım. Ama söylediğiniz şikayetler bu aylarda çok normal
LeydiDaisy Hilalarzu ben yataktan koltuktan kalkarken veya ayağımı kaldırıp bişey giyerken çok ağrıyo pelvik bölgesi
LeydiDaisy GULLMOMMY evet uzanınca hiç durmuyo sıpaaa hemen dürtüyo yanlardan😅 ohhh annem dinlenme moduna geçti sıra bende diyo😅
Hilalarzu LeydiDaisy ya işte demek ki her bünye bu süreçte farklı bi tepki veriyor. Kolaylıklar dilerim hepimize🫶
gozde91 GULLMOMMY benimde belim çok ağrıyor bazen kasıktan bacaklarıma kadar vuruyor. 2. Gebeliğim çok zorlanıyorum bunda
GULLMOMMY gozde91 benim ilk gebeligimde böyle zorluk hiç yaşamadım hergun iğne hap artık iğne uçları girmiyor etime bu gebeligimde çok zorlandım
GULLMOMMY gozde91 bende duydum öyle olduğunu sağlıkla gelsinler inşallah allahım isteyen herkesede nasip etsin 🤲🩷
irem_zengn GULLMOMMY bizde 30+2 yiz hiç durmuyor sürekli hareketli bazen öyle vuruyor canım acıyor geceleri uyutmuyor sabaha karşı uyuyorum sabahları da aşırı bir bel sırt ağrısıyla uyanıyorum
GULLMOMMY irem_zengn ayni benn🫣 sağlıkla gelsin inşallah 🥰doğum muyuz aynı olur sezaryen misiniz normal doğum mu
irem_zengn GULLMOMMY benim ilk bebeğim şuanlık normal doğum istiyorum herhangi bir aksilik olmazsa normal doğum olucak inşallah
GULLMOMMY irem_zengn sezaryen olsaydı beraber doğum yapardık normal istiyorsan ne zaman gelwcegi beli olmaz sağlıkla gelsin inşallah
GULLMOMMY irem_zengn doktorum la daha gün almadık ama sezaryen ya bi aksilik olmasa 38 de olur heralde
irem_zengn GULLMOMMY belli olmaz belki bizim bebiş te erken gelir ben 40 haftayı bekleyeceğini hiç sanmıyorum 😂