30+6 asla uyuyamıyorum gündüzleri yürüyemiyorum kalbim çok sıkışıyor gözlerim kararıyor soğuk terler basıyor ayakta 2 adım atınca dün gece acildeydim 4 saat boyunca bekledim enfeksiyon var dedi tek kullanımlık ilaç verdi gönderdi ama ben hiç rahat değilim ne olacak böyle bilmiyorum 😞😩😫