Eren1
Yeni görsel hayırlı olsun canım sağlıkla almanı temenni ediyorum ilk ben kese den kıza bemzetmistim ama hislerimden erkek demiştim şuan gördüğüm nub teorisi ile haftası bakılabilir en güvenilir teoride o ztn yanılma payı var mı tabiki de var hislerim sanki beni biraz ekti gibi kız gibi ama inşallah senin gönlünde ki olur canım Allah’ın izniyle ben de şuan ikinci kızımı bekliyorum çok şükür ki kızım oluyor belki erkek olsaydı bir daha çocuk yapmak istemezdim bencil olurdum kızıma kız kardeş çok isterim hayatta ki en güzel şey bana göre kızkardes umarım senin istediğin gönlünde ki olur canım 1 ay sonra değilde eğer özele gidiyorsan 2 haftaya net söyler