Melike11 Kızlar çok saçma biliyorum ama nektari aşeriyorum.Ağlıyorum resmen tadı ağzıma geliyor.Hiç bir yerde de bulamıyoruz var mı bildiğiniz bulabileceğim bir yer?
Bumptious Melike11 https://www.sebzemeyvedunyasi.com/seftali-nektari istanbul pendikteymiş ama kargo varmış heryere
Hullaaa Melike11 bilecikte var mı yok mu bilmiyorumda carfoursa var ise bilecikte oraya bakın bi internetten siparişi var mı bilmiyorum ama her meyve var orda benim eşim orda bulmuştu aşerdiğim şeyi
melissannesi Melike11 Canım nektari suyu dondurması falan bişe bulamazmısın yerine onu dene birazda olsa giderir belki🙂
Melike11 Bumptious bilecikte oturuyorum 3 saat İstanbul'a ama hep şikayetler var bozuk çürük geliyor ürünler diye cesaret edemiyorum
Mia88 Melike11 ben Aralık ayında kiraza ve eriğe asermistim sağolsun eşim Pendik’te bir manav var ordan almıstı birde beylerbeyinde kiraz bulmuştuk arastırabilirsinz istanbuldaysanz
Uykusuzgeceler Melike11 bnde nektarı diye öldüm resmen bulduk ama 2adet 50 TL dedi almak istemedim nedense onun yerıne kutur kutur elma aldım maksat o sesi duymaktı sonrada unuttum gitti inşallah bulursun kuzum ya yakın olsak ulaştırırdım sana
Melike11 Uykusuzgeceler ya hic bişey yiyemiyorum yerine tadı geliyo agzıma inşallah canım çok sağol☺️