deletedmom43191 busekrt7 2 gun gerilik cikmis bu gayet normal ve doğal gebelik ilerledikçe ölçüler oturur
twobabymomm busekrt7 8 haftalıkken ilk muayene olduğumda hem bebek görüldü hem kalp atışını dinledim inşallah her şey kalbinize göre olur ♥️
atesvesu busekrt7 benimde 1 hafta gerideydi 11+4 te gittim tam gününü yakalamıştı 1 hafta geri yada ileri sorun teşkil etmiyor canım