annekevser Kızlar yumurtlama tarih leriniz ne zamandı. Hangi tarihleri değerlendirdiniz. Ne zaman test yapacaksınız. Biz ilk defa bu ay denedik çok heyecanliyim
Denizmrt annekevser ben 12 13 15 16 değerdirdim son gün obilasy çatlama gördüm az evvel meraktan artı med test yaptm negatife bilmiyorum inşallah hayırlısı olur Rabbim sağlıkla nasip eder 6 gün var bekleyişteyim yine de 😕
annekevser Denizmrt şok regl tarihiniz ne zamandı? Benimki 29 eylüldü ama adetim tam 30 gün değil yani bazen 27 bazen 35 günde bir oluyorum o yüzden tam yumurtlama günümü hesaplayamadım ama. Bizde 11 12 15 16 18 ı değerlendirdik. Olur mu acaba ya çok merak ediyorum
Denizmrt annekevser son regl tarihim 3 ekim 23 günde bir oluyorum bat 26 ekim 12 13 15 16 değerlendirdik 16 ovilasyon çatlama oldu sonrası devam etmedik 4 gün geçti ben bu gün dayanamayıp yaptım 🤭 negatif gördüm dahada yapmam adet gününe kadar ama hafif göğüs hassasiyeti dışında bi belirtti de yok bilmiyorum bakalm 26 belli olcak bebiş gelecek mi gelmeyecek mi 🤷♀️ birbirimizi bilgilendirirelim bari canm inşllah ikimiz d e mutlu haberler dönüş yaparız sen de var mı belirti
samaa_ annekevser bir sonraki adet tarihinizi bilmeniz icin son adet tarihiniz arasindaki dongu suresini bilmeniz. Sonra yumurtlama gununu oyle de bula bilirsiniz. Adetiniz bittikten sonra gun asiri iliski yasayin her gun iliski oldugunda sperm kalitesi dusuyor. Su an ben de gunasiri iliski yasiyorum ve ovulasyon testiyle takip ediyorum daha yumurtlamam olmadi. En iyisi gunasiri iliski ve ovulasyon testiyle yumurtlama gununu ve sonraki gunu degerlendirmek
annekevser Denizmrt hafif karın ağrısı oldu bugün. Genital bölgede batma oldu. İğne batırır gibi çok kısa sürdü ama. Ve göğüste büyüme var ama hassasiyet yok. Bilmiyorum ya vücudumu çok dinliyorum heralde. Her şey hem regl hem hamilelik belirtisi gibi. Hem bu ay hamile olacak gibi hissediyorum hrm olmayacak gibi. Ümitgibip üzülmek istemiyorum gibi gibi..🥲
Denizmrt annekevser bişey diyim mi ben batmayı gelebelik gibi hissediyorum sanki adet Berlirtisindr pek batma olmuyor sancı oluyor da batma genelde gebelik belirtisi gibi oluyor bilmiyorum inşllah hayır’lısı versin Rabbim sağlıcakla gelsin bebişler 🤲🌸
Smaa12 Üç gün önce kahverengi akıtım oldu sonra tamamen kesildi göğüslerimde hassasiyet beyazlık var 30 Ekim bat yarın test yapsam çok mu erken
annekevser Smaa12 ay inşallah yerleşme kanamasıdır. Benimde bat 29 30 ü ama dayanamayacak galiba , yarın sabah ilk idrarla yapacam gibi
Smaa12 annekevser kasığım batması oldu geçti çok belritisiz bir sürece girdim inşallah pozitif görürüz sabah 🥹🥹
nurcan5252 29 Eylül son regl 12 Ekim pik gündü 13 14 15 hepsini değerlendirdik dün kaset test ile öğrendim silik sonra predictor yaptım oda silik olunca kan verdim 26 beta ile öğrendim bugün kızlar Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah en kısa zamanda🥰🥹