Kızlar ben 8+5 im bir kızım var ve sürekli acaba bu ne olacak kız mı erkek mi düşüne düşüne kafayı yicem gece gündüz aklımda düşünmek istemiyorum artık ya neyse o zaten Rabbim ne nasip ettiyse güzeldir diyorum ama aşırı merak ta ediyorum ya lütfen teselli 😂