senos15 smy34 özel se yapıyorlar çıkıyor 2 saate ama devlet acilinde sorun çıkarıyorlarmış bildiğim kadarıyla karnım ağrıyo vs şikayet uydurup gebelik şüphem var demen gerekiyor muş 😅
smy34 Yrın sabah sağlık ocağına gidip kan vermeye karar verdim de acaba sonuçlar ne zmn çıkıyo bilginiz varmı bide e devlete düşüyo mu sonuç