smy34 Akseec Adet günüm cuma ama daha erken. Olduğum da oluyodu Bnde öyle düşünüyorum yrın da yapiyim senle de paylaşırım hayırlı sonuçlar çıkar inşallah 🤲🏻🤗
smy34 Bide şey sorcam ya acile gittiğim de gebelik için kan vermek istiyorum diyince yapıyorlar mı bide ne zmn sonuçlar çıkıyo ?
Sss1947 smy34 acile gidip midem bulanıyor başım dönüyor falan deyin o zaten sorar gebelik şüphesi var mı diye bazı yerler direk beta istiyorum deyince yapmıyor sağlık ocağına gidin yada
senos15 smy34 özel se yapıyorlar çıkıyor 2 saate ama devlet acilinde sorun çıkarıyorlarmış bildiğim kadarıyla karnım ağrıyo vs şikayet uydurup gebelik şüphem var demen gerekiyor muş 😅