Goldgirl ygmur13 bence bu testlerine göre var bide iki tane yapmışsın biri iliside pozitif yanlış ihtimali bence uok merak ettim değerini haber edersin burayıda :)
ygmur13 Kızlar çıktı sonucumm çok şükür hamileyiim beta 270 çıktı çarşamba tekrar test vereceğim yükselişi takip için🥹🥹🥹❣️❣️❣️
Sltn1_mucize ygmur13 bence 2 güne bir verme çok stres olursun artış düzenlimi diye 2000 beta üstünde kese görünür iki güne bir artış olacak hesapla 2000 geçtiği zaman direk muayene ol keseyi gör 😇
ygmur13 Htc2725- birkaç gün gecikmem var ama normalde de döngü sürem uzamıştı. 6 gün önce bir iki kere pembe leke geldi onun dışında bel ve kasık ağrısı😊
ygmur13 Bir1kelebek çok teşekkür ederim🥰 evet ilk gebelim 1 yıllık evliyim yaklaşık 7 aydır korunmuyoduk geçen ay doktorumla yumurta takibi ve letu kullandım çatlatma iğnesi olmadım ilişki günlerini değerlendirdim nasip oldu çok şükür😊