Sss1947 ygmur13 adetim 4 gün geçmişti 3 tane yapmıştım üçüde bu şekildi testlerimin betam 132 çıkmıştı 4+3 tü inşallah sizinde vardırrr hazır sabahken kan verin hemen 😍
coolmom1 Ayyy bence de kesin var kan testi ver canım inşallah sağlıklıdır güzel bir gebeliğin olur 💕🌸
ygmur13 Sltn1_mucize coolmom1 honeyandsun Şimdi kan verdim kızlar doktorum ultrasonda da baktı kalınlaşma olduğunu söyledi bakalım kan sonucu ne çıkacak🙏🏻
Goldgirl ygmur13 bence bu testlerine göre var bide iki tane yapmışsın biri iliside pozitif yanlış ihtimali bence uok merak ettim değerini haber edersin burayıda :)