bsraltnsy kesinlikle çok zor. 5611 çıktı beta ama kese görünmedi. Doktor normal dedi ve 8. haftada gel dedi. Günler geçmiyor hafta içi gidebilirim çünkü korkuyorum. Belirtilerin de çok dalgalı bir gün varsa bir gün hiç yok. Mesela 6 haftadır hiç midem bulanmadı.