Ezgi58 aile hekimime gidiyorum 2 günde bir henüz doktor kontrolüne gitmedim çok erken öğrendim çünkü. Aile hekimim 4 haftalık tahminimce dedi dün. Ayın 16sında verdim ilk kanımı reglden 2 gün önce 142 çıktı, iki gün sonra 292, iki gün sonra 550 bu şekilde ilerliyoruz şimdilik yarın yeniden kan vericem 1000i geçmesi lazım artık 🥹 Haftaya da doktor kontrolüne gidebilirsin dedi