ben de 22. haftalarda hissetmiştim kilom 60tı. doktorumda da 20lerde olur dedi gerçekten de öyle oldu. burada insanlar neredeyse 6. haftadan itibaren hissettim yazacak evet ben de hissediyordum yerleşme ağrısı onu da mı bebek hareketi sayıcaz o da bebek hissiyatıydı sonuçta. karnında bebeği hissetmekle bebek hareketi (tekmek vs) hissetmek ayrı şeyler çünkü bebeğin büyümesi bacaklarının gelişmesi, uzaması belirli bir hafta sonrasında oluyor o da 20. hafta ve sonrasında denk geliyor. yani zaten karnımızda bebek var illa ki hissedicez bi şeyler böyle damar atması gibi, kıpırdama gibi ama bunlar gaz veya içorganı çalışması hareketleri de olabilir çünkü bebek fiziksel olarak hareketi hissettiremeyecek kadar küçük oluyor 20 hafta öncesinde. yani sen kimseye bakma kendini kötü hissetme doktoru dinle zaten sonrasında çat çut tekme atınca çok güzel hissedeceksin