Goldgirl 2 ay ciddi bi süreç en az binlerde en çok onbinlerde değer çıkan bi ay aralığı . Abim doktor ona sordum imkansız diyor. Test hatalı yapılmışsa mesela cihaz veya laboratuvar hatası varsa çıkmamış olabilir veya Numune karışmış ya da yanlış değerlendirilmişse çıkmamış olabilir diyor onun dışında normal çalışan bir laboratuvar da kanda gebelik çıkmaması söz konusu değil diyor cnm