ye_lizz
11 gün gecikme azımsanacak bi durum değil testin doğru olduğunu düşünüyorum , erken dönemde bile çok silik bi şekilde 2. Çizgi çıkıyor örnek vermek gerekirse ben adetime 10 gün varken yaptım henüz gecikme yoktu varla yok arası silik çizgi çıktı