Mrvsvn 38.haftaya giricem bende ama hâlâ ismi yok 😟 İlk oğlumun adı Tuğra, İkinci oğluma da Göktuğ, Kayra, Arda veya Karan düşünüyorum ama asla karar veremiyorum ve başka isim beğenemiyorum 😮💨 Cuma günü doğuma gidicem inşallah 🙏 İsmine karar veremediğim için de moralim bozuluyor 😕